Nasze Rozwiązania:
Za pomocą Platformy Marketplanet proces zakupowy zaczął być prowadzony w sposób elektroniczny. Każdy dostawca po zarejestrowaniu się i wybraniu kategorii CPV odpowiadającej jego profilowi działalności, otrzymuje powiadomienia e-mailowe o trwających projektach zakupowych – wystarczy jedynie śledzić pocztę. Dostawcy w trakcie procesu mogą elektronicznie zadawać pytania, uzyskiwać wyjaśnienia dotyczące prowadzonego projektu zakupowego jak i również pobrać wszystkie dokumenty bez konieczności wizyty w Spółce, a jedynie przeglądając informacje o aktualnych przetargach. Dzięki autorejestracji dostawców na Platformie, przetargi mogą się odbywać przy wykorzystaniu rzetelnych i bieżących informacji o kontrahentach, pochodzących bezpośrednio od nich. Obecnie w Platformie jest zarejestrowanych ponad 1500 dostawców.
Korzyści biznesowe:
• Znaczące oszczędności dzięki wykorzystaniu mechanizmów aukcji elektronicznych
• Poprawa komunikacji podczas procesu zakupowego.
Za pomocą Platformy Marketplanet proces zakupowy zaczął być prowadzony w sposób elektroniczny. Każdy dostawca po zarejestrowaniu się i wybraniu kategorii CPV odpowiadającej jego profilowi działalności, otrzymuje powiadomienia e-mailowe o trwających projektach zakupowych – wystarczy jedynie śledzić pocztę. Dostawcy w trakcie procesu mogą elektronicznie zadawać pytania, uzyskiwać wyjaśnienia dotyczące prowadzonego projektu zakupowego jak i również pobrać wszystkie dokumenty bez konieczności wizyty w Spółce, a jedynie przeglądając informacje o aktualnych przetargach. Dzięki autorejestracji dostawców na Platformie, przetargi mogą się odbywać przy wykorzystaniu rzetelnych i bieżących informacji o kontrahentach, pochodzących bezpośrednio od nich. Obecnie w Platformie jest zarejestrowanych ponad 1500 dostawców.
Korzyści biznesowe:
• Znaczące oszczędności dzięki wykorzystaniu mechanizmów aukcji elektronicznych
• Poprawa komunikacji podczas procesu zakupowego.