Na jakość i spójność danych w rozliczeniach mają wpływ nasi dostawcy, dlatego zadbaj sam o sposób wystawiania faktur przez swoich dostawców. Wykorzystaj web EDI lub pełną integrację (dla kluczowych dostawców), tak aby wszystkie otrzymane drogą elektroniczną faktury mogły być automatycznie wprowadzone do Twojego systemu księgowego i dekretowane.
Jak działa web EDI:
wymiana dokumentów elektronicznych odbywa się po zalogowaniu na indywidualne konto na platformie B2B, służące do odbioru zamówień i wystawiania faktur elektronicznych
Jak działa pełna integracja:
dostawcy otrzymują zamówienia bezpośrednio do własnego systemu sprzedaży dzięki transferowi danych z Chmury i następnie w relacji do otrzymanych zamówień, zwrotnie przesyłają nam faktury elektroniczne.
Główne korzyści
Lepsza współpraca z rynkiem
Szybko płacone faktury
Łatwiejszy i szybszy proces akceptacji faktur
# Procurementinfluencers
Chcesz dowiedzieć się więcej, jakie korzyści daje EDI w narzędziach Marketplanet?