HANDEL I USŁUGI
Sektor handlu i usług musi w sposób szczególny reagować na szybko zmieniające się potrzeby konsumentów. Dotyczy to przede wszystkim takich zagadnień, jak zarządzanie łańcuchem dostaw (w tym elastyczna dywersyfikacja ich źródeł) czy sposoby dokonywania zakupu i płatności przez konsumentów. Optymalizacja kosztów operacyjnych w świetle powyższej charakterystyki ma kluczowe znaczenie dla poprawy rentowności firm tej branży.
- Digitalizacja procesu source to pay (S2P) i szybki dostęp do danych
- Dostęp do szerokiego rynku dostawców poprzez Supplier Cloud Oneplace
- Przyjazny i nowoczesny interfejs aplikacji w dostępie chmurowym
Sektor handlu i usług musi w sposób szczególny reagować na szybko zmieniające się potrzeby konsumentów. Dotyczy to przede wszystkim takich zagadnień, jak zarządzanie łańcuchem dostaw (w tym elastyczna dywersyfikacja ich źródeł) czy sposoby dokonywania zakupu i płatności przez konsumentów. Optymalizacja kosztów operacyjnych w świetle powyższej charakterystyki ma kluczowe znaczenie dla poprawy rentowności firm tej branży.
- Digitalizacja procesu source to pay (S2P) i szybki dostęp do danych
- Dostęp do szerokiego rynku dostawców poprzez Supplier Cloud Oneplace
- Przyjazny i nowoczesny interfejs aplikacji w dostępie chmurowym
AmRest Holdings SE to największa niezależna firma prowadząca sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka działa także w Europie Zachodniej, Rosji, Chinach oraz Stanach Zjednoczonych.
Nasze Rozwiązania:
W ramach projektu z AmRest, wdrożone zostały rozwiązania biznesowe w zakresie „Procure to Pay” w 480 restauracjach klienta zlokalizowanych w czterech krajach. Projekt był prowadzony przez międzynarodowy zespół AmRest oraz konsultantów Marketplanet. – Słowo „nowoczesność” oznacza dla nas globalne spojrzenie na całą strukturę firmy, każdy aspekt jej działalności i wyszukiwanie najbardziej zaawansowanych rozwiązań usprawniających jej funkcjonowanie. Procesy zakupowe to jeden najistotniejszych elementów nowoczesnej firmy. Dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie zaawansowanych technologicznie rozwiązań, które ten proces usprawnią, ułatwią, a co najważniejsze przyniosą wymierne korzyści finansowe- tłumaczy Marek Dyczek, Director of Purchasing and Cost Optimaziton Department.
Nasze Rozwiązania:
W ramach projektu z AmRest, wdrożone zostały rozwiązania biznesowe w zakresie „Procure to Pay” w 480 restauracjach klienta zlokalizowanych w czterech krajach. Projekt był prowadzony przez międzynarodowy zespół AmRest oraz konsultantów Marketplanet. – Słowo „nowoczesność” oznacza dla nas globalne spojrzenie na całą strukturę firmy, każdy aspekt jej działalności i wyszukiwanie najbardziej zaawansowanych rozwiązań usprawniających jej funkcjonowanie. Procesy zakupowe to jeden najistotniejszych elementów nowoczesnej firmy. Dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie zaawansowanych technologicznie rozwiązań, które ten proces usprawnią, ułatwią, a co najważniejsze przyniosą wymierne korzyści finansowe- tłumaczy Marek Dyczek, Director of Purchasing and Cost Optimaziton Department.