Dlaczego Marketplanet?
W Markeplanet jesteśmy przekonani, że można łączyć pasję, biznes i cele ważne dla wszystkich, którzy z nami współpracują. To właśnie dlatego tworzymy oprogramowanie dla profesjonalistów. Marketplanet to miejsce spotkań ekspertów i partnerów, którzy chcą elektronizować świat B2B. Tworzymy rozwiązania e- commerce B2B, aby każdemu pracowało się łatwiej i prościej.
// Dlaczego Marketplanet?
W Markeplanet jesteśmy przekonani, że można łączyć pasję, biznes i cele ważne dla wszystkich, którzy z nami współpracują. To właśnie dlatego tworzymy oprogramowanie dla profesjonalistów. Marketplanet to miejsce spotkań ekspertów i partnerów, którzy chcą elektronizować świat B2B. Tworzymy rozwiązania e-commerce B2B, aby każdemu pracowało się łatwiej i prościej.
// poznaj ekosystem Marketplanet
Ekosystem Marketplanet
Chcemy, żebyś mógł nadal wykorzystywać to, co do tej pory stworzyłeś, posługiwać się nadal swoimi ulubionymi i sprawdzonymi aplikacjami. Doceniamy energię, z jaką dążysz do zmian.
Chcemy, żebyś mógł nadal wykorzystywać to, co do tej pory stworzyłeś, posługiwać się nadal swoimi ulubionymi i sprawdzonymi aplikacjami. Doceniamy energię, z jaką dążysz do zmian.
Dlatego zintegrujemy Twój system z naszymi aplikacjami. To bardzo proste. Wystarczy, że się zalogujesz i możesz już działać! Dzięki nam będziesz mógł pracować w 100% elektronicznie, także w kontakcie z innymi firmami czy podwykonawcami. W łatwy sposób zapanujesz nad danymi i dokumentami w swojej codziennej pracy.
Twoje e-dokumenty
Wszystko, czego potrzebujesz, każdy ważny dokument, może być dostępny online. Korzystaj z e- Faktur, e- Zamówień, e- Konwersacji, e- Transakcji, e- Aukcji – wszystko, co niezbędne między kupującym i dostawcą, możesz mieć pod ręką. Nie trać czasu na szukanie dokumentów.
Twój biznes
Wygodne miejsce spotkań dla wszystkich, którzy chcą tworzyć wspólny, efektywny biznes. Od teraz wszystko, co tworzysz, znajduje się w chmurze – masz dzięki temu łatwy dostęp do większej liczby danych.
Nasza technologia
Niezależnie od rozmiaru Twojej firmy wesprzemy Cię w realizacji zakupów. Zaoszczędzasz czas, uzyskasz dostęp do sprawdzonych narzędzi negocjacji online oraz powiększysz swoją bazę o rzetelnych dostawców. Twój zespół nie będzie już tracił czasu na powtarzanie czynności.
Ekosystem Marketplanet
Chcemy, żebyś mógł nadal wykorzystywać to, co do tej pory stworzyłeś, posługiwać się nadal swoimi ulubionymi i sprawdzonymi aplikacjami. Doceniamy energię, z jaką dążysz do zmian.
Chcemy, żebyś mógł nadal wykorzystywać to, co do tej pory stworzyłeś, posługiwać się nadal swoimi ulubionymi i sprawdzonymi aplikacjami. Doceniamy energię, z jaką dążysz do zmian.
Dlatego zintegrujemy Twój system z naszymi aplikacjami. To bardzo proste. Wystarczy, że się zalogujesz i możesz już działać! Dzięki nam będziesz mógł pracować w 100% elektronicznie, także w kontakcie z innymi firmami czy podwykonawcami. W łatwy sposób zapanujesz nad danymi i dokumentami w swojej codziennej pracy.
Twoje e-dokumenty
Wszystko, czego potrzebujesz, każdy ważny dokument, może być dostępny online. Korzystaj z e- Faktur, e- Zamówień, e- Konwersacji, e- Transakcji, e- Aukcji – wszystko, co niezbędne między kupującym i dostawcą, możesz mieć pod ręką. Nie trać czasu na szukanie dokumentów.
Twój biznes
Wygodne miejsce spotkań dla wszystkich, którzy chcą tworzyć wspólny, efektywny biznes. Od teraz wszystko, co tworzysz, znajduje się w chmurze – masz dzięki temu łatwy dostęp do większej liczby danych.
Nasza technologia
Niezależnie od rozmiaru Twojej firmy wesprzemy Cię w realizacji zakupów. Zaoszczędzasz czas, uzyskasz dostęp do sprawdzonych narzędzi negocjacji online oraz powiększysz swoją bazę o rzetelnych dostawców. Twój zespół nie będzie już tracił czasu na powtarzanie czynności.
Zwiększamy efektywność działania Twojej firmy
// DNA Marketplanet
Tworzymy produkty, które ułatwiają życie wszystkim osobom w firmie.
Tworzymy produkty, które ułatwiają życie wszystkim osobom w firmie.
Czujemy się jak ryba w wodzie, wspierając kupujących i automatyzując rozliczenia zobowiązań. Dajemy poczucie pełnej kontroli poprzez łatwy dostęp do danych, co ułatwi Ci pracę, a Twoi współpracownicy pokochają nas za usprawnienie ich codziennej pracy.
+
zadowolonych klientów
%
przedłużanych umów
+ mld
wartość zakupów naszych klientów
lat
doświadczenia
tys. +
aktywnych firm na OnePlace
tys. +
dostawców w ekosystemie Marketplanet
// Zaufało nam ponad 1500 klientów
Grupa PGE, lider pod względem produkcji energii w Polsce, uruchamia dedykowaną elektroniczną platformę zakupową z nowoczesną strefą wykonawcy OnePlace. GK PGE konsekwentnie realizuje strategię biznesową, w której szczególnie miejsce zajmuje wdrażanie innowacyjnych rozwiązań. Grupa uruchomiła właśnie kompleksową platformę zakupową wraz z adresowaną strefą dostawcy.
Narzędzie wdrożone w mBanku umożliwi automatyzację całego procesu zakupowego (sourcing i procurement). Komunikacja elektroniczna z rynkiem odbywać się będzie z wykorzystaniem innowacyjnego portalu handlu i B2B – Marketplanet OnePlace.
Oprócz wdrożonych rozwiązań, równolegle prowadzone będą działania informacyjne dla dostawców mBanku, aby zapewnić ich gotowość do realizacji transakcji elektronicznych.
Oprócz wdrożonych rozwiązań, równolegle prowadzone będą działania informacyjne dla dostawców mBanku, aby zapewnić ich gotowość do realizacji transakcji elektronicznych.
AmRest Holdings SE to największa niezależna firma prowadząca sieć restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka działa także w Europie Zachodniej, Rosji, Chinach oraz Stanach Zjednoczonych.
Nasze Rozwiązania:
W ramach projektu AmRest wdrożone zostały rozwiązania biznesowe w zakresie „Procure to Pay” w 480 restauracjach klienta zlokalizowanych w czterech krajach. Projekt był prowadzony przez międzynarodowy zespół AmRest oraz konsultantów Marketplanet.
Słowo „nowoczesność” oznacza dla nas globalne spojrzenie na całą strukturę firmy, każdy aspekt jej działalności i wyszukiwanie najbardziej zaawansowanych rozwiązań usprawniających jej funkcjonowanie. Procesy zakupowe to jeden z najistotniejszych elementów nowoczesnej firmy. Dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie zaawansowanych technologicznie rozwiązań, które ten proces usprawnią, ułatwią, a co najważniejsze – przyniosą wymierne korzyści finansowe – tłumaczy Marek Dyczek, Director of Purchasing and Cost Optimaziton Department.
Nasze Rozwiązania:
W ramach projektu AmRest wdrożone zostały rozwiązania biznesowe w zakresie „Procure to Pay” w 480 restauracjach klienta zlokalizowanych w czterech krajach. Projekt był prowadzony przez międzynarodowy zespół AmRest oraz konsultantów Marketplanet.
Słowo „nowoczesność” oznacza dla nas globalne spojrzenie na całą strukturę firmy, każdy aspekt jej działalności i wyszukiwanie najbardziej zaawansowanych rozwiązań usprawniających jej funkcjonowanie. Procesy zakupowe to jeden z najistotniejszych elementów nowoczesnej firmy. Dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie zaawansowanych technologicznie rozwiązań, które ten proces usprawnią, ułatwią, a co najważniejsze – przyniosą wymierne korzyści finansowe – tłumaczy Marek Dyczek, Director of Purchasing and Cost Optimaziton Department.
Marketplanet wsparł projekt organizacji procesu zakupowego w Orange.
Wsparte Rozwiązania:
Celem projektu było wdrożenie wspierającego proces zakupowy w PTK Centertel systemu IT, dostosowanego do nowego regulaminu zakupowego, którego przesłanką było uspójnienie obszaru zakupów w ramach dwóch kluczowych Spółek Grupy TP – PTK Centertel oraz Telekomunikacji Polskiej. Działania projektowe po stronie Marketplanet obejmowały następujące obszary:
- analizę uregulowań legislacyjnych w organizacji oraz zaprojektowanie rozwiązania IT, pozwalającego na obsługę procesu zakupowego, zgodnie w wymaganiami GTP
- analizę uregulowań legislacyjnych w organizacji oraz zaprojektowanie rozwiązania IT pozwalającego na obsługę procesu zakupowego, zgodnie z wymaganiami GTP
- wdrożenie narzędzia IT – systemu EBP (SAP), stanowiącego główny system zakupowy w TP SA
- zarządzanie projektem w zakresie strumieni: biznesowego, wdrożeniowego oraz konfiguracyjnego
Korzyści biznesowe:
- realizacja wymiernych oszczędności finansowych
- uspójnienie i uproszczenie procedur i sposobu realizacji procesów zakupowych
- stworzenie jednolitej systematyki kategorii zakupowych
Jesteśmy dumni z udziału w projekcie, zwłaszcza że Centrum Operacji Księgowych Orange zostało nagrodzone przez Shared Services & Outsourcing Network (SSON), największą organizację na świecie działającą na rzecz rozwoju centrów usług i procesów outsourcingowych.
Wsparte Rozwiązania:
Celem projektu było wdrożenie wspierającego proces zakupowy w PTK Centertel systemu IT, dostosowanego do nowego regulaminu zakupowego, którego przesłanką było uspójnienie obszaru zakupów w ramach dwóch kluczowych Spółek Grupy TP – PTK Centertel oraz Telekomunikacji Polskiej. Działania projektowe po stronie Marketplanet obejmowały następujące obszary:
- analizę uregulowań legislacyjnych w organizacji oraz zaprojektowanie rozwiązania IT, pozwalającego na obsługę procesu zakupowego, zgodnie w wymaganiami GTP
- analizę uregulowań legislacyjnych w organizacji oraz zaprojektowanie rozwiązania IT pozwalającego na obsługę procesu zakupowego, zgodnie z wymaganiami GTP
- wdrożenie narzędzia IT – systemu EBP (SAP), stanowiącego główny system zakupowy w TP SA
- zarządzanie projektem w zakresie strumieni: biznesowego, wdrożeniowego oraz konfiguracyjnego
Korzyści biznesowe:
- realizacja wymiernych oszczędności finansowych
- uspójnienie i uproszczenie procedur i sposobu realizacji procesów zakupowych
- stworzenie jednolitej systematyki kategorii zakupowych
Jesteśmy dumni z udziału w projekcie, zwłaszcza że Centrum Operacji Księgowych Orange zostało nagrodzone przez Shared Services & Outsourcing Network (SSON), największą organizację na świecie działającą na rzecz rozwoju centrów usług i procesów outsourcingowych.
Nasze Rozwiązania:
Wdrożony został system Platforma Marketplanet, wspierający realizację zakupów. Funkcjonalność systemu wspomaga zarządzanie procesem obiegu zapotrzebowań, umożliwia wysyłanie elektronicznych zapytań ofertowych oraz realizację aukcji elektronicznych. W ramach wdrożenia nastąpiła integracja rozwiązania Platformy Marketplanet z sytemem ECM Suite.
Korzyści biznesowe:
- oszczędności uzyskane na aukcjach elektronicznych
- sprawniejsza organizacja zakupów
- oszczędność czasu dzięki elektronicznym zapytaniom ofertowym
Wdrożony został system Platforma Marketplanet, wspierający realizację zakupów. Funkcjonalność systemu wspomaga zarządzanie procesem obiegu zapotrzebowań, umożliwia wysyłanie elektronicznych zapytań ofertowych oraz realizację aukcji elektronicznych. W ramach wdrożenia nastąpiła integracja rozwiązania Platformy Marketplanet z sytemem ECM Suite.
Korzyści biznesowe:
- oszczędności uzyskane na aukcjach elektronicznych
- sprawniejsza organizacja zakupów
- oszczędność czasu dzięki elektronicznym zapytaniom ofertowym
Opis projektu:
Realizacja projektu składała się m.in. z opracowania i uchwalenia nowej struktury zarządczej w zakupach, opracowania korporacyjnej Polityki Zakupów wraz z dokumentami wykonawczymi oraz wdrożenia systemu informatycznego wspierającego proces zakupowy, obejmujący także przygotowanie i prowadzenie postępowań w rygorze PZP.
Korzyści biznesowe:
- realizacja wymiernych oszczędności finansowych
- zwiększenie efektywności procesów zakupowych
- ujednolicenie i uproszczenie procedur zakupowych
- wdrożone rozwiązanie IT pozwalające na efektywną kontrolę szczelności oraz przejrzystości procesu zakupowego
Realizacja projektu składała się m.in. z opracowania i uchwalenia nowej struktury zarządczej w zakupach, opracowania korporacyjnej Polityki Zakupów wraz z dokumentami wykonawczymi oraz wdrożenia systemu informatycznego wspierającego proces zakupowy, obejmujący także przygotowanie i prowadzenie postępowań w rygorze PZP.
Korzyści biznesowe:
- realizacja wymiernych oszczędności finansowych
- zwiększenie efektywności procesów zakupowych
- ujednolicenie i uproszczenie procedur zakupowych
- wdrożone rozwiązanie IT pozwalające na efektywną kontrolę szczelności oraz przejrzystości procesu zakupowego
// DNA Marketplanet
Tworzymy produkty, które ułatwiają życie wszystkim osobom w firmie.
Tworzymy produkty, które ułatwiają życie wszystkim osobom w firmie.
Czujemy się jak ryba w wodzie, wspierając kupujących i automatyzując rozliczenia zobowiązań. Dajemy poczucie pełnej kontroli poprzez łatwy dostęp do danych, co ułatwi Ci pracę, a Twoi współpracownicy pokochają nas za usprawnienie ich codziennej pracy.
+
zadowolonych klientów
%
przedłużanych umów
tys.+
aktywnych firm na OnePlace
tys.+
dostawców w ekosystemie Marketplanet
+ mld
wartość zakupów naszych klientów
lat