E-PROCUREMENT
Przygotowanie, uzgodnienie i podpisanie zamówienia zajmuje Ci zbyt dużo czasu? Googlujesz i kontraktujesz niesprawdzonych dostawców, bo potrzebujesz coś na cito? Każdy Twój zakup wydaje się awaryjny i niestandardowy?
Zautomatyzujmy to razem
E-sklep
Twórz katalogi produktów i usług. Udostępnij swoim pracownikom możliwość kupowania jak w każdym innym sklepie internetowym. Zarządzaj cennikami i regułami automatycznej dekretacji księgowej.
Dowiedz się więcej
Automatyzacja dekretacji księgowej
Bądź na bieżąco. Dzięki wprowadzeniu dekretacji księgowej już na etapie zgłaszania potrzeb uzyskasz niezbędne informacje zarządcze i kontrolę nad budżetami w czasie rzeczywistym. Twoi pracownicy nie muszą znać wszystkich wymiarów kontrolingowych, system uzupełni je za nich.
Dowiedz się więcej
Zamówienia i odbiory
Zamówienia możesz tworzyć automatycznie na podstawie zapotrzebowań i wysyłać je elektroniczne do systemów dostawców lub za pośrednictwem formularza e-mail. Na potrzeby kontroli realizacji zamówień Twoi pracownicy będą oznaczać odbiory towarów i usług z możliwością dodawania załączników.
Dowiedz się więcej
Zgłaszanie potrzeb
Zyskaj spójny kanał komunikacji i udostępnij pracownikom Twojej firmy narzędzie, dzięki któremu będą mogli zgłaszać swoje zapotrzebowania. Po przejściu ścieżki akceptacji system generuje zamówienie bez potrzeby przepisywania jakichkolwiek danych.
Dowiedz się więcej
Obieg akceptacyjny
Wszystkie zapotrzebowania w Twojej firmie będą podlegać akceptacji zgodnie z ustalonymi regułami - również na urządzeniach mobilnych. Dzięki systemowi powiadomień akceptujący otrzymają informację o oczekujących zadaniach. Historia obiegu dokumentu zostanie zapisana w systemie.
Dowiedz się więcej
Spend Visibility
Monitoruj zobowiązania w czasie rzeczywistym. Dzięki łatwo dostępnym i aktualnym danym możesz dokonać samodzielnej, szybkiej analizy struktury wydatków oraz oceny wydajności procesu. Generuj raporty w formie tabel lub grafik.
Dowiedz się więcej
E-sklep
Twórz katalogi produktów i usług. Udostępnij swoim pracownikom możliwość kupowania jak w każdym innym sklepie internetowym. Zarządzaj cennikami i regułami automatycznej dekretacji księgowej.
Dowiedz się więcej
Zgłaszanie potrzeb
Zyskaj spójny kanał komunikacji i udostępnij pracownikom Twojej firmy narzędzie, dzięki któremu będą mogli zgłaszać swoje zapotrzebowania. Po przejściu ścieżki akceptacji system generuje zamówienie bez potrzeby przepisywania jakichkolwiek danych.
Dowiedz się więcej
Automatyzacja dekretacji księgowej
Bądź na bieżąco. Dzięki wprowadzeniu dekretacji księgowej już na etapie zgłaszania potrzeb uzyskasz niezbędne informacje zarządcze i kontrolę nad budżetami w czasie rzeczywistym. Twoi pracownicy nie muszą znać wszystkich wymiarów kontrolingowych, system uzupełni je za nich.
Dowiedz się więcej
Obieg akceptacyjny
Wszystkie zapotrzebowania w Twojej firmie będą podlegać akceptacji zgodnie z ustalonymi regułami - również na urządzeniach mobilnych. Dzięki systemowi powiadomień akceptujący otrzymają informację o oczekujących zadaniach. Historia obiegu dokumentu zostanie zapisana w systemie.
Dowiedz się więcej
Zamówienia i odbiory
Zamówienia możesz tworzyć automatycznie na podstawie zapotrzebowań i wysyłać je elektroniczne do systemów dostawców lub za pośrednictwem formularza e-mail. Na potrzeby kontroli realizacji zamówień Twoi pracownicy będą oznaczać odbiory towarów i usług z możliwością dodawania załączników.
Dowiedz się więcej
Spend Visibility
Monitoruj zobowiązania w czasie rzeczywistym. Dzięki łatwo dostępnym i aktualnym danym możesz dokonać samodzielnej, szybkiej analizy struktury wydatków oraz oceny wydajności procesu. Generuj raporty w formie tabel lub grafik.
Dowiedz się więcej
Ważne jest dla nas, kim jesteś. Rozumiemy, jak cenny jest Twój czas.
#bohaterowiezakupow
Ważne jest dla nas kim jesteś i rozumiemy jak cenny jest Twój czas.
Poznaj wszystkie możliwości
Source to Contract
Aktywnie zarządzaj umowami
z dowolnego miejsca.
Contract Management
Monitoruj budżety, terminy i warunki handlowe swoich kontraktów.
Invoice Automation
Stwórz biuro bez papieru. Zarządzaj wszystkimi transakcjami w jednym miejscu.
Supplier Collaboration
Przenieś współpracę na wyższy poziom. Utrzymuj długoterminowe relacje z dostawcami.