Grupa Impel, lider w świadczeniu kompleksowych usług outsourcingowych, uruchomiła platformę Marketplanet.
Dodatkowo, oprócz wsparcia zakupów firmowych, platforma usprawni samodzielne zakupy towarów i usług przez spółki oraz umożliwi ich monitoring Biurowi Zakupów.
Projekt został podzielony na dwa etapy:
• faza I: wdrożenie elektronicznych zapytań ofertowych, aukcji elektronicznych dla Biura Zakupów oraz integracja ze strefą dostawców OnePlace,
• faza II: elektronizacja procesów zakupowych, e-zamówienia, wdrożenie platformy oraz integracja z SAP,
System Informatyczny wspomagający zakupy ma zapewnić większą przejrzystość oraz lepszą organizacje wspólnych zakupów w Impel.
Dodatkowo, oprócz wsparcia zakupów firmowych, platforma usprawni samodzielne zakupy towarów i usług przez spółki oraz umożliwi ich monitoring Biurowi Zakupów.
Projekt został podzielony na dwa etapy:
• faza I: wdrożenie elektronicznych zapytań ofertowych, aukcji elektronicznych dla Biura Zakupów oraz integracja ze strefą dostawców OnePlace,
• faza II: elektronizacja procesów zakupowych, e-zamówienia, wdrożenie platformy oraz integracja z SAP,
System Informatyczny wspomagający zakupy ma zapewnić większą przejrzystość oraz lepszą organizacje wspólnych zakupów w Impel.